11 Comments

  1. Om sängen är så bra, varför ligger hon inte i den? Finns nog en djupare symbolik i bilden som lilla jag inte kan förstå.

  2. Jag tror kommunikationsansvarig måste varit felciterad, vacker och tillgänglig menade hon nog.

  3. Tja, “vacker” kan jag väl hålla med om, “självständig” likaså, hon låter inte gravitationen göra sig till sin bitch, alternativt så är hon då “stark” eller i alla fall väldigt spänstig som lyckats hoppa så där högt.

  4. drar man upp den i större storlek ser man bland annat att det saknas bröstvårtor… förutom det faktum att hennes kropp är så hårt retuscherad att det inte heller blir rätt

  5. Jag uppfattade faktiskt bilden som en parafras på Yves Saint Laurents annons för parfymen Opium med Sophie Dahl. Typ: Att ligga i en Hästens är lika skönt som att ta Opium…?

  6. haha klippte ut den där bilden när jag såg den första gången för… ett år sedan? Kul att se igen.

  7. “Hästens vill placera sig bland världens premiumvaru­märken, och byter strategi för att lyfta fram lyx istället för funktion. En påkostad ­global reklamkampanj på ­temat ”the bed of your ­dreams” ska skapa en längtan efter lyxprodukterna. ”

    “Den stora utmaningen, enligt marknadschef Emma Sandsjö är att hitta en identitet för Hästens som ”lockar överallt””

    den här bilden lockar alltså överallt.

  8. Japp. Konstaterar. Att man som kvinna tydligen inte är vacker stark och självständig om man inte är helt naken, retuscherad och smal -och håller en konstig pose.

Leave a Reply

Your email address will not be published.