tycker det är ett utmärkt sätt att göra reklam för en utvikningskalender på. fast verkar ju vara de glödheta biljettpriserna som är USPen just här. sen kan man ju fråga sig om det inte finns bättre och mer kreativa sätt att dra in pengar till välgörenhet än en genusspecifik utvikningskalender.
vart är världen på väg….
Ja, det kan man fråga sig.
Alla som känner att de inte vill flyga med Ryanair räcker upp en hand!
*räcker upp handen*
hur anser DU att de ska göra reklam för en utvikningskalender då? onödigt inslag till denna eminenta blogg
tycker det är ett utmärkt sätt att göra reklam för en utvikningskalender på. fast verkar ju vara de glödheta biljettpriserna som är USPen just här. sen kan man ju fråga sig om det inte finns bättre och mer kreativa sätt att dra in pengar till välgörenhet än en genusspecifik utvikningskalender.
Det är bilder på deras egna kabinpersonal, så det är inte falsk marknadsföring i alla fall, och intäkterna går till välgörenhet:
http://www.nydailynews.com/life-style/fashion/cheap-airline-ryanair-issues-annual-cabin-crew-bikini-calendar-benefit-skin-ailment-article-1.971773
Jaha det var deras egen personal OCH det går till välgörenhet. Ja men då är det ju helt okej!
Suck…